Hoe schrijf ik mij in?

Inschrijvingsformulier

Vul het papieren inschrijvingsformulier in van je dichtstbijgelegen kantoor. Dit kan je aan ons bezorgen op een zitdag, opsturen per post of in de brievenbus steken van je kantoor.

Vanaf het moment dat wij jouw aanvraag tot inschrijving ontvangen, controleren wij of je voldoet aan de voorwaarden en of we al de nodige documenten hebben. Het inschrijvingsformulier dient steeds getekend te zijn door jou en je eventuele partner die mee in de woning gaat wonen. 

Pas als er voldaan is aan al de voorwaarden en het inschrijvingsformulier ondertekend werd, kunnen wij jouw inschrijving definitief maken. 

Wat gebeurt er na jouw inschrijving?

  • Je krijgt van ons je inschrijvingsbewijs en je definitief inschrijvingsnummer. Houd dit zeer goed bij.
  • Je staat nu op de wachtlijst. 
  • Van zodra jij aan de beurt bent op de wachtlijst, nodigen we je uit om de woning te komen bekijken.

Aanvaarden of weigeren?

Als we je laten weten dat we een woning voor je hebben, kan je gaan kijken en beslissen. Dit zijn de mogelijkheden:

  • Je bent tevreden met het aanbod en wilt de woning huren. 
  • Je vindt de woning niet goed en weigert ze